Πολιτική Παράδοσης

Πολιτική σχετικά με την παράδοση

1. Η εταιρία μας σας παρέχει προς διευκόλυνσή σας εναλλακτικούς τρόπους παραλαβής και παράδοσης προϊόντων. Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, καλείστε να επιλέξετε με ποιόν τρόπο επιθυμείτε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Αναλόγως με τον τρόπο που θα επιλέξετε διαμορφώνεται και το συνολικό τελικό κόστος της παραγγελίας σας δυνάμει της οποίας θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή και η οποία θα περιλαμβάνεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας.

2. Χρόνος, Τρόπος, Τόπος Παραλαβής/Αποστολής. O χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας, ορίζεται πριν την οριστικοποίησή της αλλά και από το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Επιβεβαίωσης Παραγγελίας που λαμβάνετε μετά την ολοκλήρωσή της.

i) Παραλαβή της παραγγελίας σας από το Κέντρο Διανομής μας (Παλαιά Τατοΐου165, Κηφισιά, Αττική ΤΚ 145 64 Ελλάδα) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-16:00, εξαιρούνται οι αργίες.

ii) Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σε διεύθυνση παράδοσης που θα μας δηλώσετε τότε η παράδοση θα γίνεται:

α) Με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία, ήτοι TNT, για τις διεθνείς παραδόσεις (εντός ΕΕ) .

   – Με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, ήτοι ΕΛΤΑ COURIER, για τις παραδόσεις εντός Ελλάδας.

Η εταιρία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στον αγοραστή στο πλαίσιο του βασικού χρονοδιαγράμματος παραδόσεων της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας, καθώς αυτά εξαρτώνται από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται: α) ανωτέρα βία β)σε τυχαία γεγονότα ή σε γεγονότα που εκ φεύγουν από τον έλεγχό της.

Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας. Η εταιρία μας ευθύνεται για την προσήκουσα παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα, από τη δε παράδοση ο κίνδυνος μετατίθεται στον αγοραστή κατ’άρθρο 524 ΑΚ.

Το κόστος μεταφοράς που βαρύνει τον αγοραστή είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας μεταφορών, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για τις χρεώσεις αποστολής και οι οποίες δύνανται να μεταβάλλουν τις τιμές οποτεδήποτε. Η COCOMAT Farms  δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν μεταβολή των τιμών.

β) Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, σας προτρέπουμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να αναλάβει την μεταφορά των προϊόντων συνεργάτης μας. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής. Σε περίπτωση επιστροφής τυχόν ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή διενεργείται υποχρεωτικά κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρία μας η οποία αναλαμβάνει τόσο το κόστος όσο και την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση των προϊόντων που επιστρέφονται στον μεταφορέα.

γ) Επισημαίνεται ότι οι παραδόσεις γίνονται μόνον εντός εργάσιμων ημερών (Δευτέρα- Παρασκευή πλην αργίες) μεταξύ (9.00-19.00 τοπική ώρα, πλην της περίπτωσης παραλαβής από το Κέντρο Διανομής μας (2.i ανωτέρω) και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής τους από την καταχώρηση της παραγγελίας είναι από 3 έως 10 εργάσιμες ημέρες.

Τοποθεσία: Λ. Τατοΐου 165
145 64 – Κηφισιά
Αθήνα – Ελλάδα

Τηλέφωνο: +30 210 6251971
Email: info@cocomatfarms.gr
ΑΡ. Γ.Ε.ΜΗ. : 163880339000